SilentSkill.pl

BOT

Reputacja

4 Neutral

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. SilentSkill.pl

    Regulamin: 1. Wchodząc na serwer akceptujesz jego regulamin. 2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 3. Zakaz używania programów wspomagających grę tzn. wallhack, aimbot... 4. Zakaz puszczania muzyki oraz bindów. 5. Zakaz nadużywania mikrofonu. 6. Zakaz spamowania na @say'u. 7. Zakaz podszywania się pod inną osobę. 8. Zakaz nadmiernego przeklinania i obrażania. 9. Zakaz posiadania nicku zawierającego przekleństwa oraz treści rasistowskie lub obrażające godność. 10. Zakaz reklamowania innych sieci. 11. Nakaz wykonywania celów mapy. Zasady Surf: 1. Zakaz używania bugów mapy/serwera. 2. Zakaz wchodzenia na tekstury mapy. 3. Zakaz nadmiernego kampienia przy teleportach. 4. Zakaz podawania informacji o pozycji sojusznika przeciwnej drużynie. 5. Zakaz obijania i zabijania na BuyZone do 4:00. 6. Zakaz rzucania granatów zapalających/mołotowów na teleporty. 7. Zakaz kampienia dłużej niż 15 sekund.
  2. SilentSkill.pl

    Regulamin Forum SilentSkill.pl §I. Wstęp: 1.1 Rejestracja na forum SilentSkill.pl jest równoznaczna z przeczytaniem i akceptacją regulaminu. 1.2 Administracja sieci SilentSkill.pl zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu bez wcześniejszego uprzedzenia. 1.3 Nieznajomość niniejszego regulaminu nie zwalania z jego przestrzegania. 1.4 Użytkownicy posiadający kilka kont ( multikonta ) mogą zostać ukarani banem na adres IP ( istnieje możliwość połączenia multikont w jedno, nie dotyczy użytkowników, którzy wykorzystują ten fakt dla własnych korzyści). Jeśli posiadasz rodzeństwo, innych domowników, którzy chcą mieć swoje niezależnie konto, a korzystacie z jednego komputera - koniecznie powiadom o tym administrację. Żadne tłumaczenie się po banie nie będzie brane pod uwagę! 1.5 Administracja nie usuwa kont użytkowników na ich prośbę, konta można "porzucić". 1.6 Administracja SilentSkill.pl nie ponosi odpowiedzialności prawnej za treść umieszczaną przez użytkowników. 1.7 Osoby posiadające rangę Admina Serwera na SilentSkill.pl mają całkowity zakaz posiadania jakichkolwiek wyższych rang na forach innych sieci. 1.8 Kolor czerwony w postach może używać tylko i wyłącznie Administracja. (Właściciel, Head Admin, Junior Admin) 1.9 Regulamin dotyczy wszystkich użytkowników forum, nie wykluczając administracji sieci. §II. Zasady ogólne: 2.1 Treść publikowana na forum musi być zgodna z polskim prawem. 2.2 Staramy się pisać poprawną polszczyzną. 2.3 Za złamanie danego punktu w regulaminie, użytkownik podlega karze w postaci ostrzeżenia lub bana. 2.4 Obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obsceniczne, pornograficzne, rasistowskie lub niezgodne z prawem. 2.5 Zabrania się używania słów potocznie uznawanych za wulgarne. 2.6 Nie obrażamy się nawzajem i nie prowokujemy do kłótni. 2.7 Zakaz grożenia innym użytkownikom. Groźby kierowane w stronę innych osób będą SUROWO KARANE. 2.8 Zakazuje się wykorzystywania wizerunku innej osoby. 2.9 Zakaz reklamowania, rozpowszechniania, spamowania adresami do stron, forów o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, na profilu. 2.10 Podawanie adresów IP do serwerów innych niż nasze jest kategorycznie zabronione. Tyczy się to również co do profili użytkowników. §III. Treść: 3.1 Zakazuje się spamowania bądź umieszczania informacji w nieprzeznaczonych do tego działach. 3.2 Nie odkopujemy starych tematów. Można to robić tylko i wyłącznie w przypadku gdy: download nie działa, temat został skopiowany z innego serwisu. 3.3 Na forum obowiązuje całkowity zakaz umieszczania jakichkolwiek plików i adresów do wspomagaczy, wirusów lub niebezpiecznych danych - w wyjątkowych okolicznościach grozi banem. 3.4 Na forum zakazuje się umieszczania "reflinków". 3.5 W dziale "Skargi" oraz "Panel Gracza" wypowiadają się tylko osoby do tego upoważnione ( Opiekun danego serwera, AntyCheat, Viceadministrator, Administrator), admin, który nadał bana oraz świadkowie danego zdarzenia, którzy wniosą coś na korzyść/niekorzyść. 3.6 Użytkownik chcąc odświeżyć temat powinien użyć przycisk "Podbij temat" zamiast pisania nowego postu. Jeśli użytkownik odświeży temat wcześniej niż 24 godziny od ostatniej aktywności, to otrzyma 2 ostrzeżenia. §IV. Załączniki: 4.1 Dodając na forum załącznik upewnij się, czy nie ma on reklam do innego serwisu. 4.2 Maksymalny rozmiar załącznika na forum to 4 MB, większe załączniki umieszczaj na zewnętrznych hostingach. 4.3 Dodając załącznik upewnij się, czy wybrane rozszerzenie jest dozwolone. 4.4 Jeżeli plik jest duży skompresuj go do formatu *.rar / *.zip. 4.5 Udostępnianie plików, które mają wirusa, kończy się banem na IP. 4.6 Udostępnianie plików, które mają w sobie reklamę serwerów/konkurencyjnych forów jest zabronione. §V. Profil: 5.1 Nick/Awatar/Sygnatura użytkownika nie mogą zawierać treści o charakterze pornograficznym, obraźliwym, wulgarnym, zastraszającym oraz nie może posiadać adresów do stron (nie tyczy się firm). 5.2 Zakazuje się używania awataru/sygnatury należącego do innego użytkownika. 5.3 Zakazuje się umieszczania w profilu jakiejkolwiek reklamy bądź adresu do serwera lub sieci ( Nie dotyczy serwerów SilentSkill.pl ). 5.4 Zakaz używania w sygnaturze linków do filmów multimedialnych typu YouTube, CDA itp. (Wyjątek to filmy promujące serwery/forum SilentSkill.pl ). 5.5 Profil użytkownika (strona "O mnie" itd) ma być jego wizytówką. Zabrania się umieszczania na profilu tematów niezgodnych z jego przeznaczeniem. 5.6 Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp. 5.7 Zakaz używania awatarów z rozszerzeniem .gif §VI. Pisanie tematów: 6.1 Zanim założysz nowy temat skorzystaj z opcji szukaj. 6.2 Nie powielamy tematów w różnych działach. Tworzymy jeden i czekamy na odpowiedź. 6.3 Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. 6.4 Pisząc temat staraj się, by treść odzwierciedlała twój problem, bądź tematykę danego działu. 6.5 Nie twórz tematów z linkami referencyjnymi, wysyłaniem zaproszeń, prośbami o kliknięcie itp. 6.6 Tematy w dziale "Opinie o Adminach" od dnia 27 maja 2014 może zakładać tylko i wyłącznie Opiekun danego serwera, ponieważ w jego obowiązkach leży kontrola pracy swojego teamu Adminów. Każdy inny autor takich wątków będzie nagradzany ostrzeżeniem o wartości 1, a temat wyląduje w koszu. §VII. Pisanie postów: 7.1 Pisząc nowy post staraj się, żeby był na temat, czytelny oraz przejrzysty. Nie piszemy naprzemiennie wielkimi i małymi literami. 7.2 Pisząc każdy post pamiętaj o ortografii, interpunkcji oraz nie używaj także zbyt dużo tagów BBCode. Posty, które będą zawierały notoryczne błędy będą usuwane. 7.3 Nie wolno spamować, skutkuje to ostrzeżeniem lub banem. 7.4 Zakazuje się wcielania w rolę moderatora osobom nieupoważnionym do tego. §VIII. Pisanie w podaniach: 8.1 Zabronione jest pisanie jakichkolwiek postów w swoim podaniu. 8.2 Kategoryczny zakaz rozwiązywania sporów w podaniach. Każda taka sytuacja będzie nagradzana warnem - od tego do Waszej dyspozycji oddane jest PW. 8.3 Zakaz obrażania składającego podanie w postach pod podaniem. 8.4 W podaniach zakazuje się pisania: neutralnie, na tak, na nie, powody wyżej. 8.5 Gdy wypowiadasz się w podaniu zastanów się czy dana osoba zasługuje na dane stanowisko oraz uzasadnij swój wybór. 8.6 Pisząc post w danym podaniu, nie bierz pod uwagi tylko i wyłącznie faktu, iż kandydat spełnia wymagania. §IX. ChatBox: 9.1 Jeżeli masz problem z serwerem lub z forum to napisz temat w odpowiednim dziale. 9.2 W ShoutBoxie dopuszczalne jest maksymalnie 3 wiadomości (jedna pod drugą). Spamowanie będzie karane warnem. 9.3 Staraj się, aby Twoje wypowiedzi wyglądały schludnie i były pisane pełnymi zdaniami. 9.4 ShoutBox nie służy do rozwiązywania problemów. 9.5 Wysyłanie linków do podań może zakończyć się warnem +1. 9.6 Zabrania się używania wulgaryzmów. 9.7 Zabrania się pisania wyłącznie dużymi literami. 9.8 Zabrania się nadmiernego formatowania czcionki (używanie koloru, podkreślania, pogrubienia etc.). 9.9 Na ShoutBox'ie wrzucając film z YouTube używamy tagu §X. Reputacja: 10.1 Zarejestrowani użytkownicy forum mają prawo do pozytywnego oceniania postów (Administracja może oceniać również negatywnie). 10.2 Pozytywna reputacja powinna być dana w postach, dzięki którym uzyskaliśmy pomoc, zawierających ważne informacje itp. 10.3 Użytkownicy, którzy wnieśli coś na sieć nic z tego nie mają. Możesz im wynagrodzić to dodatnią reputacją. 10.4 Rozdawanie punktów reputacji za posty nie wnoszące nic do tematu, nie pomagające w żaden sposób- nie jest mile widziane i w przypadku nagminnego nadużywania tej opcji, jest to karane. 10.5 Upraszanie się o punkty reputacji jest niedozwolone, a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem. §XI. Raporty: 11.1 Aby usprawnić pracę na forum do dyspozycji użytkowników został oddany system raportów. 11.2 Użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil lub wydarzenie w kalendarzu. 11.3 Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem forum. 11.4 Nie zgłaszamy rzeczy oczywistych typu: źle napisane podanie, reklama, spam. 11.5 Nadmierne składanie niepoważnych raportów może prowadzić do ukarania użytkownika. §XII. Bany: 12.1 W przypadku otrzymania screen'ów kontrolnych zbanowany jest zobowiązany wrzucić je wraz z demem ciągu 24h od momentu otrzymania bana (jeśli tego nie zrobi screenshoty nie będą już brane pod uwagę, będzie mógł jedynie poprosić, aby ktoś ocenił demko [o ile zmieści się w czasie 7 dni]). 12.2 W przypadku napisania apelacji przez zbanowanego admin nadający karę ma 24h, aby dostarczyć dowody winy poszkodowanego (o ile nie zostały zrobione ss). §XIII. Moderatorzy i opiekunowie działów: 13.1 Tematy przenosimy do archiwum najwcześniej po 2 tygodniach od jego zamknięcia. 13.2 Moderatorzy mają dawać przykład, w przypadku jeśli nie będą sami przestrzegać regulaminu, ich funkcja będzie zawieszana. 13.3 Zabrania się używania opcji "Notka" do celów innych, niż tych dotyczących akcji moderacyjnych (poinformowanie o ostrzeżeniu, powód edycji postu, wiadomość o przeniesieniu tematu itp.). Kategorycznie zakazane jest używania wcześniej wspomnianej opcji do komentowania postów innych użytkowników. Dotyczy to wszystkich grup na forum z dostępem do dodawania notatek. §XIV. Cookies: 14.1 Forum SilentSkill.pl zbiera i wykorzystuje następujące dane zawarte w plikach logów: numer IP Użytkownika, nazwę hosta, dane dotyczące używanej przez Użytkownika przeglądarki, nazwę dostawcy usług internetowych, czas spędzony na forum oraz adresy stron otwieranych za pośrednictwem forum. 14.2 Każdy użytkownik może wyłączyć pliki cookies na stronach forum lub na stronach reklamodawców poprzez zmianę stosownych ustawień w swojej przeglądarce internetowej lub w programie typu firewall, lecz czynność ta może spowodować znaczne utrudnienia lub wręcz uniemożliwienie korzystania z naszego forum. 14.3 Jeżeli użytkownik korzysta z linków zamieszczonych na forum, a linki te prowadzą do stron, które wymagają podania jakichkolwiek informacji osobowych, min. hasła, numery kont bankowych, kart kredytowych czy danych osobowych, musi zachować szczególną ostrożność, ze względu na możliwość wyłudzenia powyższych informacji przez podmioty nieuprawnione. W takim przypadku Użytkownik powinien upewnić się, czy witryna posiada stosowne certyfikaty bezpieczeństwa oraz czy jest autentyczna. §XV. Ważne: 15.1 Wszystkie treści zamieszczone przez użytkowników tj. tematy, posty, załączniki itd stanowią integralną częścią forum i użytkownik nie może żądać ich usunięcia w przypadku zbanowania lub innych podobnych sytuacji. 15.2 Administracja zastrzega sobie prawa do ukarania użytkowników w konkretnych przypadkach, wyżej nie wymienionych, a szkodzącym opinii i społeczności sieci. 15.3 Użytkownik chcąc odświeżyć temat powinien użyć przycisk "Podbij temat" zamiast pisania nowego post'a. Jeśli użytkownik odśwież temat wcześniej niż 24 godziny od ostatniej aktywności, to otrzyma 2 ostrzeżenia. 15.4 Użytkownik tworzący konto na potrzeby konkursu, nie zostanie wzięty pod uwagę jeżeli konto nie będzie posiadało minimum jednego posta bądź będzie niezweryfikowane. §XVI. Inne: 16.1 Absolutny zakaz kopiowania treści forum na inne serwisy o podobnej tematyce. 16.2 Absolutny zakaz kopiowania treści innych serwisów na forum SilentSkill.pl (chyba, że autor wyrazi zgodę). 16.3 Zakładając konto na forum zezwalasz na przesyłanie reklam, ofert etc. na twoją skrzynkę e-mail. 16.4 Wszelkie oferty i transakcje należy prowadzić poza forum (poprzez dowolne komunikatory). 16.5 Regulamin wchodzi w życie z dniem 18 Września 2017 roku i jest ważny do odwołania.